Dag 14

30 juni 2018 - Whistler, Canada

Niet te geloven......we zijn alweer 2 weken in Canada!

Na het ontbijt hebben we door Whistler.....het wintersportparadijs gewandeld. Helaas in de regen. We liepen van de skatebaan via het fietscrossterrein (in allerlei moeilijkheidsgraden) naar wat winkels om even te shoppen. Vervolgens naar het centrum gelopen. Mountainbikers gingen met de skilift omhoog om vervolgens met een rotvaart naar beneden te crossen waar ze bijna onherkenbaar (door de modder) beneden aankwamen. Jeroen had dit eigenlijk ook graag willen doen!
Tijdens de koffie in Whistler geprobeerd om de veerboot van Horseshoe Bay naar Nanaimo (Vancouver Island) te boeken.
Dit lukte niet. Ons werd al verteld dat het heel druk zou worden i.v.m. Canada Day weekend. We zouden het wel op de  bonnefooi kunnen proberen. Dat hebben we ook gedaan en met succes! We kochten een ticket voor de boot van 17.45 uur. In de wachtrij om aan boord te komen snel een pastasalade gemaakt en gegeten. Om 19.30 uur waren we in Nanaimo waar we overnacht hebben.