Dag 20

6 juli 2018 - Vancouver, Canada

Helaas is er weer een eind aan onze reis/vakantie gekomen. We hadden allebei een alarm/wekker ingesteld op onze smartphone maar dat bleek niet nodig te zijn. We waren al rond 06.00 uur wakker. We reden weer een stuk de Highway op richting Victoria om propaangas te tanken en Minnie Winnie gereed te maken voor Best Time RV.

We vertrokken met de ferry van 08.00 uur richting  Vancouver. Er waren opvallend veel jongeren aan boord. Om 10.30 uur reden we het terrein op van Best Time RV!
Alles werd gecheckt en op kantoor kregen we de borg terug.
Aangezien wij een halve dag kwijt waren door het electriciteitsprobleem kregen we een taxi aangeboden naar het vliegveld. Heel netjes! We moesten van tevoren kilometerpakketten kopen. We hadden in totaal voor 3500km pakketten gekocht. Alle extra kilometers moet je dan weer extra betalen. Wij hadden in totaal 3424 km gereden. Goed ingeschat!

Het vliegtuig van Air Transat vertrok op tijd: 16.25 uur plaatselijke tijd. We kwamen om 10.20 uur (zaterdag 7 juli) op Schiphol aan en moesten zelfs nog wachten omdat de gate niet beschikbaar was.

En voor je het weet komt er een eind aan deze onvergetelijke ervaring die West-Canada heet.