Dag 3

19 juni 2018 - Hope, Canada

Na weer een heerlijk ontbijt was het tijd om in te pakken en de fietsen in te leveren. We pakten de Canada Line en daarna de bus om naar de camperverhuurder Best Time RV in Delta te rijden. Na een uitgebreide uitleg van Horst en een contractsessie bij zijn vrouw werd ons eerste doel met onze camper de plaatselijke supermarkt. Levensmiddelen zijn trouwens in Canada duurder dan in Nederland. Jeroen zag een kleiner vliegveld en wilde daar even informeren of hij er kon parachutespringen. Maar helaas......dat werd daar niet gedaan. Vervolgens verder naar het plaatsje Hope waar we op een RV Park overnacht hebben. Inmiddels hebben we ook kennis gemaakt met de Canadese muggen :( Ondanks horren in de camper, Deet, eucalyptusolie en vitamine B1)..... 's Nachts vaak wakker geworden van de voorbijgane treinen die steeds als ze het dorp binnenkwamen flink toeterden. Dat deed mij aan Australië denken. Daar werd dat ook altijd gedaan als waarschuwing voor de bewoners.